Sweet Bumblebee.
The Owner

Hayy . welcome to my simple blogger , my name Nuraziela bt Idris . i love blogging . (: thanks for visit mine . please be polite here , and do follow mine . will follow yours back . thanks . kbyee
him ♥


Credits Section
Editor: Ekin
Wednesday 11 April 2012 | 1:05 am | 0 panda

Fuhh fuhh . banyak nyaa habok . ish lame da tak meng-update nyaaaa . Sian dia kene tinggal eh . alololo mucuk-2 . Hihi . Okay hai korang :) Sehat? haha mesty sehat kan? Bagus laaa :)

Setiap pertemuan , ada perpisahan :'(
Setiap perpisahan , ada air mata :''(
Setiap air mata , di situ terserlah kesedihan :[ 

K betul kan? kn? kenape ade pertemuan ? kenape ade perpisahan ? dan kenape ade air mata? ish tak faham aku . Kenape laa mate ni gedik nak berair ek? Hemm pape pun yg lepas tetap lepas kan? Aku tak suke ungkit-2 meng-ungkit niy. Tp kalau aku terlepas ungkit tu . Sory laa yo . 

Menunggu dan terus menunggu :)

Biy , aku tunggu kau tau? Aku akan tunggu kau sampai bila bila . Bia laa org nak cakap aku niy over ke . Syok sendiri ke . Peduli kate org ! Ingat ape yg aku cakap ''Takde sape boley ganti tempat kau dalam hati aku'' Ingat tau 9 perkataan ni ! Even satu hari nanti kau ade awek , kau bela betine tu baik-2 mcm kau jage aku dulu tau. Even aku tahu kau susah nak terima perempuan lain sejak kau kena tipu dgn aku kan? kan? Biy . kalau satu hari nanti kau perlu kan aku . Kau nak kongsi masalah dgn aku . Kau cari aku eh syg ? Kalau aku boley tolong . Aku janji aku tolong :) kalau tak boley . Aku mintak maaf eh syg :( Biy , aku harap sgt hati kau terbuka untuk aku . Bukan untuk betine lain tau sayang :) Dan aku dah janji dgn kau yg aku nak berubah demi kau kan syg ? And kau akan tunggu aku sampai aku betul-2 berubah kn syg ? Aku pegang kate-2 kau syg yang kau nak tunggu aku . Insyaallah aku akan try berubah seperti mana yg kau nak syg . Aku buat untuk kau k ? Pegang k syg aku punya janji ni :) 

Rindu , rindu serindu rindu nyaaaa ~

Biy , wa rinduu lu :( Lu rinduu wa tak ? Mesty rindu kan ? tahu da :< Biy , bila kau nak text aku niy ? Bila kau  nak call lelamee sampai habis kredit kau tu ? Biy bila kite boley jumpa lagi ? Biy , bila kita boley mesra mcm dulu ? Biy , bila kau nak jadik milik aku niy ? Biy , bila bila n bila lagi niy syg ? Aku sepi tanpe kau syg . Sepi sgt sgt . Aku takdee kawan nak ajak teman text . Semua aku daa NO SEE sebab kau syg :( Percaye la . Aku pun da tukaa number kan syg . Takde jantan mana pun tahu number itu . Hanya kau sorang yg tahu number aku syg . Sim lame ni aku nak bg kau . Aku takut nanty kita berhentam balik . Aku taknak ! Biy , boley tak kita mulaa kan dari mula-2 kita kenal dulu ? Boley tak syg ? hihi

Rahsia di sebalik kata-kata
Aku nak Aiman yg dulu !

                                                                                                                            



Older Post | Newer Post