Sweet Bumblebee.
The Owner

Hayy . welcome to my simple blogger , my name Nuraziela bt Idris . i love blogging . (: thanks for visit mine . please be polite here , and do follow mine . will follow yours back . thanks . kbyee
him ♥


Credits Section
Editor: Ekin
Saya bajet GOOD-2 :)
Monday 10 December 2012 | 6:41 pm | 0 panda

Awak , teruatama sekali sy mmg nak minta maaf ;) sbb sy ni good-2 . Hahak . Tp awak kena tahu . Even mulut ni cakap lantak kau lah sukati kau la , lantak aku la , suka hati aku lah . Sy tetap sayang awak . Tp satu jeh wak . Ayat awak sebelum ni . Ayat yg awak suruh sy ingat . Ye wak . Sy ingat sampai sy mati sekali pun . Sakit wak . Sakit sangat. Even ayat tu disengajakan atau tak sengaja sekali pun . Sumpah perit wak . Even ayat tu dah berbulan lamanya :'( even kite tengah gaduh masa tu . Sy faham bila hati tengah panas macam-2 boley cakap . Tp perlu ke cakap perkataan tu ? Hm kecewa . Tp awak lagi kecewa bila sy curang kan ? Sekurang-2 nya sy takde cakap yg bukan-2 wak . Sy takde cakap kekurangan dalam diri awak :') tp takpe la . Saya tak salahkan awak , dan awak memang tak bersalah langsung . Awak jaga lah diri bebaik . Kalau betul awak jodoh saya . Kita terpisah berapa lama sekali pun kita pasti akan jumpa satu hari nanti :) 


Older Post