Sweet Bumblebee.
The Owner

Hayy . welcome to my simple blogger , my name Nuraziela bt Idris . i love blogging . (: thanks for visit mine . please be polite here , and do follow mine . will follow yours back . thanks . kbyee
him ♥


Credits Section
Editor: Ekin
hem :'/
Wednesday 14 March 2012 | 5:27 am | 0 panda
Daripade petang semalam kot , Aiman diamkan diri tanpe bgtaw ape-2 , dy text dalam kul 3 pagi bgtaw yg dy tdo .okay aa aku faham tuu .kau penat . kul 10 tu aku bangun n text n call kenape x berjawab . takkan la tdo lagi en . malam tu aku try lagi text n call segale bagai . pun takde jawapan . boley kire lebih 24 jam kot dye diam kan diri , kenape do ?, then tadi on my way to muar daripade batu pahat . Die call . epy gileee akuu .seriously aku rinduu dye even satuu ary dye menghilang . Angkat-2 je call dye . aku terus tanyee kenape aku text n call kau x jawab ha ? then dye jawab , org ade masalah . masalah ape do ? bgtaw laa aku . aku niy sape ? gf ko kan ? share laaa syg . kau laki aku .aku ade hak nak tahu tuu . faham x ? aku ade hak ! Lepas tuu kul 8 malam tdy dye tepun lagi . xsempat hp aku bunyi lagu . terus aku angkat . lantak aaa aku tanyee lagi .ape masalah then dy ckp oke . oke mendee suare kau berubah gilaaa man . aku kenal la kau mcm mane , ade masalah suke simpan sendiri .bak sini share , jujur la do dgn akuu , ape masalah ? aku niy jenis suke cakap hembooooosssssssssss jee .suke fikir positive , mula la mengarut sorg-2 . tanye soalan mcm-2 .kau kenal aku kan man ? kau da jumpe penganti aku ey man ?kau nak tinggalkan aku ey man ?ko da epy dgn peganti aku ey man ? jawab Aiman ,dy taknak tgalkan aku . kalau taknak and still angp aku gf kau . bgtawww do masalah kau ? aku tunggu kau k. Insyaallah kalau aku bole tolong , aku tolong man . Aku janji . tp bukan dgn kau mintak aku jage diri , tak risau kan kau , jgn ggu kau , ape sume , tu aku x boley tolong . Jujur k sebelum aku buat keje gilee , ko taw kan aku mcm manee . suke buat ikut kepale sendiri jek .akuu tunguuu kau kalau kau pakwe aku , n aku awek kau .kbai


Older Post | Newer Post